02/11/2009

42 | A (not so) new webcomics

Hi everyone !! After my Halloween gift (a picture drawn for the same comics project than Black Comics), here the poster of Black Comics), here the Cut Shorts poster, the new comics I'm publishing on Webcomics.
New, actually not really as most of those short stories have already been published on this blog. But publishing on this website will allow more people to read them, what can't hurt. I've started with Lazlo Sloe so if you care to read it more easily, just click (but only if you read French) ! However, you may have noticed I stopped publishing Wood ; I guess I could at least publish it to the end of the first chapter but I really don't want to draw again the 1000 pages and more I had made in highschool. Thus, I'm thinking of publishing So Lucky Are Boys on Webcomics, so you will be able to read the exclusive strips (I'll simultaneously publish in the blog). BTW, talking about strips, stay tuned for a new strip series that's coming soon...


Salut à tous !! Après mon cadeau d'Halloween (une illustration que j'avais réalisé dans le cadre du même projet que celui de Black Comics), voici l'affiche de Cut Shorts, la nouvelle BD que je vais publier sur Webcomics. Nouvelle, en fait pas vraiment puisque ce sont des histoires courtes réalisées il y a déjà quelques temps que j'ai déjà publié sur ce blog. Mais la publication sur ce site leur donne une nouvelle visibilité qui ne peut pas faire de mal. J'inaugure avec Lazlo Sloe alors si vous voulez le (re)lire d'une façon plus fluide, n'hésitez pas à cliquer ! Par contre, vous avez sans doute remarqué que j'ai stoppé la publication de Wood ; je me réserve de publier au moins la fin du premier chapitre mais je ne pense pas continuer car redessiner entièrement les 1000 et quelques pages que j'avais réalisé au lycée m'ennuie un peu. Du coup, je pense à publier So Lucky Are Boys sur Webcomics, et vous pourrez ainsi lire les strips inédits (que je publierai simultanément sur le blog). En parlant de strips, préparez vous pour une nouvelle BD qui s'en vient bientôt...
KJF

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment !